21 juli

du skulle sett mig imorse.. somnade sent. borde ha gått och lagt mig mycket tidigare än vad jag gjorde. var hemma hos sofie med jossan och kikade på film och efteråt gick jag hem. men jag var så uppe i varv då så jag fifflade med annat än att just gå och lägga mig. dumt gjort! för imorse då alarmet ringde 6,45 var jag så gott som död. så slut jag var. jag var typ inte vid medvetandet förens jag satt på bussen till jobbet.. :O men sen att jag varit trött hela dagen kan ju betyda att jag kommer somna i tid inatt. jag hoppas jag kommer göra det iaf.

och gissa vad. har ju varit kasst väder hela dagen i princip. men tack och lov så slutade ju regna strax innan jag slutade. tyckte jag var skitbra. men vad händer då jag och petra är på väg till bussen? det börjar regna. äsch, tänkte jag. var ändå inte nån större fart på det då. men sen, då petra går mot sin busshpl - mot stan och jag mot min fast åt valbohållet så börjar det regna så inåt helvete! och det finns ingen busskur vid min busshpl där vid statoil. när jag möjligvis inte trodde det kunde bli så mycket värre så visade det sig att jag hade missat min buss. men den måste varit på tok för tidig för jag brukar alltid hinna med den!.. så jag fick gilla läget och bli dygnsur. och inte hade jag nån tjockare tröja att ta på mig heller.. stod där i min vita tunna tröja, som inte alls blev genomskinlig.. fan vad glad jag var då.

så fort jag kom hem la jag mig på soffan. och senare kom nathalie och hälsade på mig. har inte träffat henne på evigheter, s'att det var nice. när hon åkt hem har jag städat rummet som såg ut som en katastrof för att beskriva det med ett snällare ord :b

... och nu blir det fan soffan igen. zzzZZZzz..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0