19 juli

igår var jag med jossan, malin och pontus :) malin fick någon ide om glass, så vi åkte in till stan och fixade det. hon bjöd oss på någon jäkla klubba sen också, som jag satt med i 3 timmar! tror du inte jag ledsnade lite..? mycket senare träffade vi på linus, som hade mr R med sig (: men fyfan vad kallt det var att vara ute. höll ju fan på att frysa ihjäl..

och nu så är jag nyvaken, och åååh vad skönt det var att få sova ut :) ska snart gå och fixa till mig en aning. jag har bestämt att jag och pappa ska åka till ikea idag. håller på att göra om i mitt rum, och det kommer att bli så jäkla fint! :)

ikväll var det tänkt att jag, sofie, mattias och fredrik skulle åka båt. men jag känner inte så mycket för det längre. dels så är det säkert kasst väder och sen så kan inte fredrik hålla sig till våra regler. jag gör det men han blir bara sur. det har fan varit tjafs och grejer sedan i mars. det funkar inte helt enkelt. så jag blir nog med malin idag igen. var så jäkla längesen, bortsett från igår, som vi sågs. så då kan jag lika gärna spendera lite tid med henne :)


________

come up to meet you, tell you I'm sorry. you don't know how lovely you are.
I'll had to find you, tell you I need you, tell you I set you apart.
nobody said it was easy. oh it's such a shame for us to part.
nobody said it was easy, no one ever said it would be so hard.

I'm goin' back to the start..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0