18 juli

äntligen ledig! känns som jag bara jobbar. var ledig 1 dag på 10! inte klokt :O men nu så. haha fan vad jag aldrig gnäller om hur trött eller hur mycket jag jobbar .. ;)

 just för tillfället så har jag precis gjort mig i ordning och ska ner en snabbis på köpis, prata lite med sofie som jobbar där. sen ska jag bara vänta på att Malin ska komma hem så jag kan åka dit. vet dock inte än vad vi ska göra, men det löser sig alltid (:


vet ni vad som känns så jäkla skönt? att jag mår så jäkla bra. jag har ledsnat på att lägga energi på honom. jäkla dumt bara att det gick så långt. jag kan med gott samvete säga att jag försökte iallafall.mer kan jag inte göra.

________


.. and you ask yourself; where is my mind?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0