17 juli

håh. mitt i natten. jag är trött som bara fan. jag sov max 4 timmar inatt, och sen jobbade jag 9 - 21. då är man slut. helt slutkörd med rätta ord. tog bussen vid 21 från stan och sen åkte jag hem. i en halvtimme. drog till camilla i forsbacka på nästa buss och joinade henne och sofie. dom bakade och hade sig, och jag kan ju inte bara åka hem och lägga mig framför tvn och bara ta det lugnt tills det är dags att gå och lägga sig. visst - jag hade somnat på 3 röda men NEJ, trots min dragkamp med mina ögonlock som ville nåt helt annat än att vara öppna så skulle jag ut ändå. håååh. men att man somnade hos cami är en annan historia. jag höll mig uppe längre än vad de tippade på iallafall (;
men nu känner jag att jag faller ihop snart. har nog aldrig varit såhär trött. om man inte räknar med studiebesöket på arbetsförmedlingen då förståss..

imorgon har jag bara en uppgift: att fixa det där med åre. jag ska dit till vintern, så är det bara! 

GODNATT

___________




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0