13 juli

igår kom jag hem alldeles slut från jobbet. fick inte sova så mycket för jag låg och skrämde upp mig hela tiden. och sen så regnade det ju också. så jag fick dra på monster till svärmor och sen gick det alldeles utmärkt att somna. med lampan tänd naturligvis ;)
måste bara påpeka att vi fick igång grillen också. med lite hjälp från lisas pappa :b vilka sommarvikarier..

när jag gjort mig i ordning mötte jag upp jossan och så gick vi hem till sofie. dit jossis & camilla också kom senare. vi skulle egentligen till jocke uppe på söder, men vi drog till johan istället. och sedan skulle vi ner till tant grön eller berggrenska (stavning.?) men det slutade med att vi gick till hang loose allihopa istället. men det var kul :) träffade jossan, anna & limpan från klassen. har inte sett dom sedan studenten så det var riktigt roligt. andreas, min halvkusin var där också ;)  helen kommer strypa mig för att jag säger det här men han är fan urläcker. hon tycker det är äckligt att jag tycker så men vafan, dom har samma pappa men jag är släkt med hennes mamma. så vi har inga band till varandra alls. då borde jag få tycka det.                                  


skamligt förslag :O
jag satt som ett stort frågetecken. driver du med mig.?

det var iallafall kul igår. förutom.. och så den jäkla jonas! du gör mig galen. så less som jag är på dig nu har jag nog aldrig nånsin varit på nån.

ska iväg och jobba om några timmar. det känns lite motigt, tills jag kommer dit.

__________________

I guess this is the part when I look at you and say:
Good bye

Kommentarer
Postat av: :)

gumman jag saknar dig !!! <3

2008-07-14 @ 03:19:05
Postat av: Helén

jag hatar dej



><

2008-07-15 @ 17:09:50
URL: http://helenengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0