11 juli

det är fredag idag. och jag ska jobba natt för första gången nånsin. måste erkänna att jag är lite nervös. tänk om nåt händer, som att brandlarmet går? hur sjutton gör jag då? jag vet att jag fått information om hur man ska göra. men det åkte bara in och ut igen lika fort.. :b äh. det kommer gå bra :)

jag klev upp för ett tag sedan och jag är fan fortfarande lika trött nu som jag var då. har jobbat både onsdag och torsdag så det beror väl på det.. mitt jobb är faktiskt mer ansträngande än vad ni tror :P ska jobba varje dag tills på tisdag, då är jag äntligen ledig.

och nu är det inte många dagar kvar tills jag åker till västkusten. ska nånstans i närheten av lysekil. jag minns inte vad det hette men jag vet att det ligger där någonstans ;] var där senast för kanske 5 år sedan. och det var hur fint som helst där. och för att inte tala om roligt. stort minus för de sabla brännmaterna bara. JAG HATAR DOM. dom andra, dom vanliga snälla, funkar väl. vi kommer lite överens med varandra. tur det, för dom är ju liksom överallt! och det finns ju inte bara en heller.. min kusin niclas är 12 och har aldrig varit där. och aldrig nånsin sett en manet. tror inte han ens vet vad det är för nåt.? undra vad jag ska ta och dra ihop så han inte vågar doppa tån ens en gång.. ;) nejdå. så elak är jag inte. jag skulle inte göra så mot honom, för då får jag det drygt sen :P

men nu ser dagen ut som följande; börja med att göra mig i ordning, packa och sen ta 14.11 bussen.
jobbar med lisa ikväll gör jag också :D dom boende får semester idag så vi ska grilla tillsammans hela högen. och jag har aldrig skött en grill i hela mitt liv, och vad lisa sa var hon ingen höjdare på det hon heller. så vi får se hur det kommer sluta :b

jag blir ensam vid 9 - 10 tiden ikväll så ni får jättegärna ringa och hålla mig sällskap då. tänk på att jag är helt i ensam i en stor 3;a. och så har jag ju sömnproblem.. FAN ATT JAG SKULLE SE ROOM 1408 IGÅR :(  

_______________


jag saknar dig. trodde jag alltid kunde prata med dig, men nu kan jag inte ens höra av mig. nåt säger ifrån. tack vare dig. tro inte att jag bara finns där då det passar dig..     :(

Kommentarer
Postat av: Helén

VADÅ INTE SETT EN MANET ! :O

De v ju för tusan maneter på västkusten när vi va där förrförra året, har du glömt de din senila jävel ? :) Va de inte jenny som blev bräånd av en då ? :'¨D hhahah !

2008-07-15 @ 17:13:14
URL: http://helenengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0