1 juli

jag var så besviken imorse. trodde att det var the day idag. men jag hade fel. det är imorgon! gick upp tidigt helt i onödan. men det är bra ändå, för då kommer jag att kunna gå upp lika tidigt imorrn. DÅ HÅLLER NI TUMMARNA FÖR MIG :)


jag har iallafall varit på köpis med nathalie och cattis också. jag har varit smådeppig ett tag så idag skämde jag bort mig själv. pappa kommer att strypa mig. men det är det värt isåfall :D

ska snart möta upp josefine och gå hem till emelie och hälsa på. hon har tatuerat sig idag, så det är bara för henne att klä av sig och visa hur det blev ;) jag tänkte faktiskt boka tid snart jag med. är så sugen på att göra den. men det blir i slutet av sommaren isånafall. jag vill ju kunna bada. och sola. och allt det där som man inte får.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0