SÖNDAG MORGON

jag kom hem från jobbet för en liten stund sedan och trots ca 4 timmars sömn är jag pigg och alert :) skönt. jag sov hemma hos nathalie hos hennes pappa igår - i en vattensäng. med värme! åh, där låg man bra. jag ska ha en. att det blir svårt att gå upp är en annan sak ;]

skulle egentligen till Ockelbo till klockan 12 och kolla på Axels innebandymatch, men det hinner jag inte nu. för mycket saker att göra på för kort tid. då får jag nog gå på innebandymatch nummer 2 idag istället. om det fortfarande är aktuellt? :b

lördag:
jag och nathalie kikade på julklappar :) fast den enda jag hittade något till var till jenny. men fler ska det bli. Jossis, Niklas och Axel kom också men då la vi av med julklappsletandet och satte oss på waynes istället. men jag börjar få lite panik nu för det vore ju bra att vara klar i tid så man slipper den stora julruschen. det finns inget värre än att handla när det är folk precis överallt ;O det är precis som cityfesten, fast på vintern. och jag är inget stort fan.

våran kväll bestod av att vi; skjutsade chrille, zefa, danne och chimmy som skulle iväg på firmafest, gjorde ett besök hos camilla och sofie, hämtade madde och frallan i furuvik och för att avsluta kvällen åkte vi till malte för jossans skull :) en riktig kompisturne kan man säga att vi var ute på!  

_______________


JOSSIS - jag vet, helgen har varit kass utan våra upptåg :/ det kan jag lova dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0