MÅNDAG

idag har jag tagit en sväng på stan med Malin :) letade julklappar men som vanligt drog jag till med att  "jag köper det där sen". sällan jag. nu måste jag fixa det här. det är veckans uppdrag! och det är inte långt kvar nu tills bebis kommer :D jag längtar som sjutton! men man ser det knappt på henne för hon kan inte ha gått upp många gram överhuvudtaget. hon har bara bebismagen :) och är precis lika snygg som vanligt. 
vi ska åka och kika på tapeter nu i veckan tänkte vi. mitt nya projekt är mitt rum hos mamma. men det har jag väntat på i flera år! mitt rum är ingen katastrof på tapetfronten och det var viktigare med de andra rummen - tydligen. men nu ska jag fixa om här också :)

jag mötte jenny på stan - tur det för då fick jag åka med henne och mamma hem. fast jag åkte aldrig hem, jag hamnade på köpis med sofie som skulle handla julklappar.. och vi hittade presenter både två :) strålande! sen träffade vi karl-trion där också.

jag var dock inte så långvarig för jag skulle vara med jossis, axel och niklas. vi åkte till sätra och dom fick för sig att vi skulle åka pulka i en backe i närheten av axels hus. jag och jossis vägrade för det var livsfarliga backar. gupp, träd & buskar osv. dom fick åka ensamma medans vi höll på att skratta ihjäl oss ;] sen när vi behövde hjälp i nöden på grund av ett vildsvin så svek dom oss. efter tragedimötet så startade dom istället ett snöbollskrig som slutade med att jag var dyblöt och jossis blind på ena ögat. så kan det gå! men vi ska hämnas. ska hålla er uppdaterade på den fronten ;)

Kommentarer
Postat av: Joossis

hahaha :D

2008-12-15 @ 23:41:34
URL: http://joossis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0