UPPDATERING

nu har jag varit dålig på att engagera mig här. men har man fullt upp så har man!

JULAFTON;
först var vi hemma hos pappa med släkten från stockholm och farfar :) efter kalle, som jag är less på, åkte jag och jenny hem till mamma där släkten på hennes sida var. kusinfamiljen var också där - första gången nånsin vi varit tillsammans på julafton :) vi gick hem till dom allihopa och sjöng singstar och grejer på kvällen. det blev sent som sjutton! jag hade gått upp 4 den morgonen och jag somnade i helens säng när jag skulle ladda telefonen. "ska bara ligga här en liten stund..." det blev någon timme! tills Ante, halvkusin, kom in och väckte mig. kändes kul att vara den svaga! men hans kusin som kallas för Tyke av alla namn hade slocknat till han också och vips så var jag inte ensam :)

innan jag och jenny gick hem kollade vi på inspelade filmer på oss två plus helen från när vi var små :) så jäkla gulligt!


JULDAGEN: Jenny fyller 18! :) kalas hos mamma vid 1. jag vaknade en halvtimme innan vi skulle åka. inte ett dugg stressad var jag då, kommer jag ihåg. när vi var klara åkte vi tillbaka till pappa och då började jag fixa mig i ordning. hamnade på nån förfest hos Micke(?!). sen blev det hangloose för våran del. det var jättekul :) fick skjuts av ensam mamma söker kändis också! höhö ;]

förlåt.


ANNANDAGEN; Malin fyller 20! :) skulle egentligen dit och gratta henne men skulle inte kunna köra en meter i mitt tillstånd :/ jag får åka dit efter den här helgen :) istället följde jag med på amatörhockeymatchen, det var iallafall vad jag trodde det skulle vara. dom visade ju sig vara proffs och spelade långt ifrån på skoj. tur att man inte var med! en familj som vi umgås med hade hyrt ishockeyhallen. förutom att det var kallt som fan trots att jag hade klätt mig bra var det jättekul att kolla på ;]

på kvällen var jag & jossis ute på skandaltur (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0