TIMMAR PÅ KÖPIS

jag och jossan har varit på köpis lääänge. nathalie var också med men hon skulle iväg på andra ärenden. jag köpte iallafall en present till farfar. det hade jag glömt först ;o och sen hittade jag en klänning att ha på nyår :D det var som kärlek vid första ögonkastet -
jag bara var tvungen att ha den! ska lägga ut en bild sen så ska ni få se vad jag pratar om ;)
 
träffade malin och johan där och då slog det mig att hon fyller år snart. den 26;e, dagen efter lillasyster :) och då måste jag hitta nånting till henne också. fast jag gillar ju att köpa saker s'att det ska nog gå bra ;) men jag blir väl aldrig klar med mina inköp!

jag hade planer med Robert idag, men dom kunde jag inte genomföra :/ efter jul ska det bli ändring på det här. får jag hoppas för min skull.
istället blir det hemmakväll hos Niklas. ska åka och hämta jossis så fort pappa kommer hem :)

______________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0