SÖNDAGSHJÄLTAR

jag och jossis hade myskväll igår till mamma mia :) vi har sagt varje helg att vi ska se den på söndag och igår blev det äntligen av. jag tror jag kan se den hur många gånger som helst för jag lär aldrig tröttna! den är bäst helt enkelt :)

senare när vi lyssnat på soundtracket och druckit chai-te tog vi en liten tur in till stan och utsatte Anders för snöbollskastning. vi parkerade alldeles utanför hans fönster - det var en utmärkt ide. men när man hör jossis motto ingen minns en fegis! så har man ju inget annat val ;b
fast det gick inte riktigt som planerat. vi var beredda på en jättereaktion! men han måste trott att dom skyhöga smällarna mot vardagsrumsfönstret var snöras eller nåt ;o det kan inte gå för sig. vi måste göra om det.

när vi var på väg hem åkte vi förbi köpis där det stod en skum bil. vi hoppade ur och kollade lite, och den var olåst t.om. då kollade vi upp registreringsnumret och det visade sig att den var stulen. då ringde vi polisen. det var söndagens bästa handling, det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0