SÖNDAG

jag och jenny har legat på soffan hela dagen. söndagarna hemma hos oss brukar vara desamma varje gång ;)

gårdagen var kul. vi var hos perra :) sen mötte vi upp sofie och gick mot hang loose. även fast det var hip hop-grej kanske det skulle vara folk där. men när vi var utanför så vart beslutet nejfyfan. vi vandrade vidare till heartbreak och det var ett smartare alternativ ;) träffade matt på vägen dit och det är verkligen inget man gör varje dag.

hade jättekul hela kvällen tills man ringer dig och du håller på att skrämma livet ur oss.
gör aldrig om det där. jag får skulden ifall nåt händer dig, men det är väl rätt åt mig egentligen?

tack vare det jag gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0