PITCHERS

jag kollade på Mirrors igår, en skräckfilm som handlar om speglar. det kunde nog ingen lista ut ;) och jag var så rädd! att filmen började krångla och slutade funka efter en timme och tjugo minuter gjorde inte mig nånting. men jag måste väl se slutet så jag får se hur det gick. att jag somnade gjorde mig riktigt förvånad, även om det var på soffan.

idag har jag varit hos låtsasfarmor - låtsaspappas mamma. kommer inte på nåt bättre ordval. det var trevligt iaf :) sen skjutsade mattias ner mig på stan för jag och tjejerna skulle till pitchers. det var en lyckad ide! plus att bartendern hade förmodligen lika roligt som vi ;)
när ska vi dit igen??!

efteråt åkte vi hem till Camilla på dagenförenyårs-firande, men jag vart så jäkla trött. jag låg och slöade i sängen med jossis och kikade i skolkataloger :) på sandvikens elever.. den åker fram jämt och det är lika roligt varje gång! tycker bara att R.F borde varit med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0