OUR LAST SUMMER

backyard babies - nomadic spelas här om och om igen och då tänker jag tillbaka på förra sommaren då jag hälsade på sofie hos hennes storasyster i arbrå. på kvällen åkte vi till en fjällstuga i järvsö där det skulle vara trubadurkväll. och vem av alla träffade vi där? Dregen. det var ett riktigt moment. 
en kompis till oss som är stor beundrare hade precis fyllt år / fast fan [ ;) ] är vi väl allihop / och det började vi prata om bland annat. då skrev han ett grattisbrev till henne :) och jag fick också ett brev. den ni! 

 


säger bara; wow.








Nu måste jag göra mig klar och åka in till Gävle. ska vara med Malin idag! :)

 

Kommentarer
Postat av: Linn

Och jag var det lyckliga att få den!, den sitter fortfarande på väggen. :D

2009-01-07 @ 03:33:27
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0