OCKELBO VS IDRE

jag och jossis beslöt oss för att åka till ockelbo igår för att hälsa på björn och andra skolkamrater till jossis :) jag förstod inte hur dom klarade av att bo där ute för det var inte alls långt från civilisationen :b jag lär nog få ångra den kommentaren sen ;D när vi var klara med besöket guidade viktor oss till motorvägen för vi hade ju inte en aning. och vägen tog aldrig slut! kändes som värsta skräckfilmen! till slut kom vi allafall till hagsta krog och körde mot gävle. sen åkte vi hem för det fanns nada att göra.

imorse blev jag nästan väckt av Malin. hon ville att jag skulle följa med till köpis och självklart ställer man upp :) hennes urgulliga lillebror Anton hade hon med sig också. vi gick runt i leksaksaffärer - där var det minst folk. på mina ställen var det ju smockat så aldrig i livet att jag går in och trängs då :b
sen skulle jag följa med och kika på hur det går med tapetseringen i Malin & johans nya lägenhet men då skulle jag och sofie skaffa gymkort. så jag åker nog dit imorgon på dagen istället :)

och på torsdag, dagen efter nyårsafton, åker jag och nathalie till Idre :D FYFAN VAD KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0