MINIJULAFTON HOS MORFAR

jag & jenny och kusinerna helen & niklas har varit hos morfar och ingrid hela dagen :) på julafton åker dom alltid iväg och då har vi "julafton" med dom några dagar innan istället :) minns särskilt förra året när vi var där - dagen efter julfesten. då låg jag på soffan och mådde som aldrig förr. jag hamnade där idag också efter ett tag eftersom jag var så trött. jag klev upp 4 imorse.. usch!

vi kollade på kort från när vi var små och vad fort tiden går. och det som är ännu värre är att min sju år yngre kusin Niklas snart är längre än mig! jag är snart kortast i min familj med mina 168 cm över marken. jag har aldrig haft längdproblem men när lillkillen börjar ta in på mig så blir jag förvånad :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0