MALIN / MÖTE

igår var jag med Malin och Johan :) dom ska flytta ut till harnäs till en tvåvåningslägenhet och där behövs det tapetseras överallt. att hitta tapeter var våran uppgift. när det är hyreslägenhet får man ju inte välja vilken tapet som helst heller så att hitta passande tapeter bland LITET utbud tog sin tid men jag att dom vi bestämde oss för kommer att bli jättebra :) vi var på färgton två gånger, en gång själva och andra gången fick Malins mamma Bettan komma och hjälpa oss. det blev lite enklare när hon var räddare i nöden, för det var hennes grej det där med tapeter :) 

vi åkte ut till harnäs för att kika på lägenheten också, och det var hur mysigt som helst. jag förstår bara inte hur jag ska kunna hitta dit men det lär ju lösa sig ;] svänger jag in för tidigt kommer jag hem till Malins mamma - och det gör inte mig nånting :) hon är suverän, och deras hus.. jag är beredd att flytta in i malins gamla rum ifall det behövs!  

resten av kvällen blev det soffan för våran del :) kikade på efterlyst och sånt. sen skjutsade dom hem mig sent. jag förstår inte hur dom kan vara så pigga jämt när jag själv är så gott som död efter 23 på kvällarna! :b

___________________________


.. och nu ska jag på möte i stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0