LÖRDAGEN

jag och jossis åkte hem till Niklas på före-krogen-party :) han bor i sätra och det var måttligt roligt när vi upptäckte att vi glömt att tagit med systempåsen ;o vi hade bara med vin och några öl - toppen! fast det löste sig :) vi spelade spel och lyssnade på abba - på våra beställningar ;)

runt elvatiden tog vi bussen ner på stan och då fick jag avslöjandet jag trott hela tiden. verkar dock vara jag som tycker det är mest roligt? men det beror nog på att jag haft rätt sen långt tillbaka. vilken parträff vi skulle kunna ha nu! ;D

vi gick till hang loose efter många om och men - och det var tur för det vart kul som fan. att Tom jobbade i baren var ju kanon det med!


_______________________________________  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0