LÖRDAG MORGON

bakning hos kusinerna igår efter jobbet :) jag kom dit aningen senare än dom andra men jag hann ändå göra hela 7 pepparkakor, niklas och jenny hade redan tagit nästan all deg! jag och helen var bakkompisar och hon klagade på mellanrummen jag fixat mellan pepparkakorna. dom var tydligen för stora så hon flyttade dom närmare varandra.. hur ska jag beskriva resultatet? mina 7 blev väl som kanske 2! fast det löste sig iallafall. men helen.. man ska inte alltid lyssna på henne ;*

sen till min stora överraskning hade dom singstar med ABBA-låtar! hur kul var inte det? jag älskar abba så det var inte lätt att få av mig micken :b jag vill inte skryta men jag var oslagbar. ingen slog mina poängresultat iallafall ;) fast alla låtar var inte med.. det var synd! 

Niklas, Axel och Jossis kom förbi en stund med. jag stod ute i mina favotofflor - som jag tar med mig nästan överallt, jossis ritade katter i snön med sin sko och visade den värsta bilden som nånsin tagits på mig! hennes telefon har varit trasig tills typ igår. bilden var kanske inte det värsta, inspelningarna tog nog priset! nyårsfirande hos niklas i februari, filmningen när vi sjöng my heart will go on-duett på studenkryssningen - ni vet den typiska scenen från filmen när rose och jack står i fram på båten (ni vet ju vad jag menar..)? vi gjorde en perfekt likadan scen. jag höll på att dö! det var inte lika pinsamt då konstigt nog ;) vad får vi allt ifrån?

jag var kvar hos engbergs till 12 och sen gick jag hem och sov.
kom på att jag skulle upp 4.30 :/ och det var lätt att komma upp imorse ;o jag och nathalie åkte dit en timme tidigare så vi verkligen skulle hinna. men hellre det än att stressa ännu mer!

_______________________
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0