FREDAGEN

idolparty hos söder som sagt :) jag och jossis åkte dit i hopp om att få kika på idolfinalen men någon snodde tvdosan hela tiden och satte på en jäkla hockeymatch istället. det slutade med zapp-krig och ändå missade vi slutet :/ men Kevin vann iallafall :) det som jag hoppades på! trots idolfiaskot hade jag jättekul.

senare drog jag och jossis ifrån dom andra och stack ner på krogen. men vi hade lika gärnat kunnat hittat på något annat för det var inte den roligaste utekvällen vi varit med om :b vi var inte så långvariga och åkte hem till söder lite senare. och vi somnade på en gång. jag och jossis delade på en soffsida och det var en utmaning! filten hade vi aldrig samtidigt iallafall ;]

vi vaknade halv 8 imorse och då var iallafall jag hur pigg som helst. vi pratade detaljerat om hela kvällen och jag tänka mig att det var jobbigt för resten av gruppen. ingen av oss pratar ju särskilt tyst ;b 

runt halv 12 kom axel och hämtade oss. egentligen skulle vi få köra söders subaru hem men han är nog inte körduglig på hela dan och då ska inte han behöva köra från valbo sen heller. dumt att äventyra. tur att axel finns! 


______________________


jag är inte stolt över det men om jag hade gillat dig så hade jag aldrig hållt på med det här - naturligtvis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0