DUKTIG TJEJ

jag har pysslat med byrån hela dagen - med hjälp av pappa också förstås. och nu är den ihopbyggd och jag kan lova att man kan dra ut alla lådor. då har man väl lyckats bra? ;) han stack iväg nån timme för att skjutsa Sören till travet och lämna saker hos farfar och då tog jag saken i egna händer :) jag satte ihop dom sista 4 lådorna helt själv. det är stort för att vara mig. sen skulle jag lägga den gråa glasskivan ovanpå. den var också tung! behövde lite lite hjälp av jenny bara med att sätta nå plastsaker mellan byrån och skivan. det var 6 st - och vi delade upp det på 4. det var alltså inga i mitten. jag tänkte väl att det kvittade hur det var :b men när pappa kom hem fick vi ordna så alla 6 var på varsitt ställe - för som vi gjort kunde man ju inte göra.. tydligen :b

- om det finns 6 plastblabla varför satte ni inte ut dom på 6 olika ställen då?
bra fråga..

ni tycker säkert att det är sånt tjat om mitt rum - så jag får väl lägga ut en bild när allt är på sin plats istället. fast jag kan inte lova att jag inte kommer nämna det igen ;)

_____________


vänta lite, jag ska bara leta fram ett nummer.
till vem då?
bärgningen!     (och sen skrattar han åt sig själv.)

konversation mellan jenny och pappa som ska ut och övningsköra tillsammans för första gången nånsin. 


Kommentarer
Postat av: Kristin

Duuu e så duktig gumman, fantastiskt att du lyckades få ihop byrån by your own ;) du e bäst! hehe Ååh ja e så spänd på och få se ditt rum! Du måste lägga ut bilder snaart =D

2008-12-05 @ 22:03:01
URL: http://heikkikristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0