DET ÄR VÄRT DET SEN

vi tog precis en paus från byråbyggandet. det tog på krafterna! :b
men jag ser det från den ljusa sidan; det är ju bara 5 lådor av 6 kvar..

jag och pappa for till IKEA strax efter 10 idag. där plockade vi på oss lampor, ljus, sängöverdrag, en spegel, glasskiva och byrån. jag kan tala om att den var tung - riktigt jäkla tung! och sen att den var i två delar gjorde det tungt gånger 2 ;o att få in den i bilen var en riktig utmaning, likaså att få upp den till mitt rum två trappor upp.. det slutade med att vi fick ta delarna var för sig istället. så tack vare det har jag fått motion idag ;) gör ingenting ifall jag ligger på soffan hela dagen..

vi håller på och monterar ihop den nu och hitills har det gått kanon. det är bara lådorna kvar och sen är den färdig. jag behöver även nya hyllor, tavlor, blommor.. 
vad jag skulle behöva en assistent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0