:D

nu har jag packat allt. tror jag ;) ska bara hem till pappa och hämta saltvattenhårspray och kylbalsam - ifall att man bränner sig. det är sällan jag gör det men man måste ju vara på den säkra sidan, eller hur? men sen är jag klar. men det är klart, vissa saker behöver jag ju imorgon och det får jag ta då :)

blev panik över resväskan. mathias, som jag skulle ta, hade ju han tagit med sig till stockholm.. så min plan sprack :O men då ringde jag till kusinerna, och då fick jag låna niclas :) räddare i nöden, minst sagt.

ni ska veta hur mycket hudgrejer jag har med mig! solkrämer, olika hudlotions, aftersun, kylbalsam.. snacka om att vara rädd om sin hy. men det är ju inget negativt. har ju sett hur sjutton det kan bli! och ändå röker jag..? och ligger ute i solen hela dagarna om det är fint ute..? det är inget fel på min hy - någon skavank någon gång ibland bara och det är ju bara mänskligt ;] men det är inget problem. än.. därför kör jag på att ta hand om den ordentligt redan när jag är ung. och sluta röka och allt onyttigt. jag lovar.. ;]

nu ska jag snart hem till pappa med tjejerna. avskedskväll.. håh, jag tror jag ska packa ner dom i resväskan allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0