8 augusti

bröllop idag!

och vilken morgon! det springer runt 6 galna människor här, som ska göra samma saker samtidigt. fast det är självklart mest tjafs mellan mig och jenny. otippat va? kan du ge mig plattången? men den ska ju jag ha! - vafan.
kaos. men den som är mest stressad i vanliga fall är hur lugn som helst. och det är mamma. jag är mycket förvånad.

jag blev klar alldeles nyss. förstår bara inte hur mitt hår ska hålla sig i det här vädret..? men det får bli som det blir.
klockan 1 börjar det, och sen är det håll i gång hela kvällen. åh, det ska bli så kul.

om ni vill är det bara att slå upp gävle dagblad så är det en sidas uppslag om mamma och stig :)
och vem är självklart också med på bild..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0