7 augusti

hemma från jobbet. och gissa vad? vem tror du fick vänta på bussen i regnet? JAG. en kvart sen var den jäkla bussen. så nu sitter jag här med i princip droppande hår. men det är alltid trevligt! jag som var så glad för att jag fick träffa Lisa idag. men som vanligt går vi bara om varandra på jobbet. jobbar jag dag jobbar hon kväll och tvärtom. men vi bestämde att höras på lördag för då ska vi ut både två :) 

nu tänkte jag gå och lägga i färg i mitt hår. min utväxt ser inte klok ut och jag kan absolut inte se ut såhär imorgon.. när jag är klar med det ska jag packa för att åka hem till mamma. för imorgon är det den stora dagen; mamma och stig ska gifta sig. min personliga meterolog hade lovat sol och 25 grader. men jag antar att det inte låg så mycket sanning bakom hans ord.. :b så det blir regn, men det känns som att det inte gör så mycket ändå. jag tror det blir skitbra hur som helst :)
så himla häftigt ändå. dom träffades för första gången då mamma var 17 och han 19. men då var det aldrig på kartan att det skulle bli nåt. de var bara vänner då. men nu, 26 år senare, ska dom gifta sig. jag tycker det är ganska romantiskt ändå.

så ikväll blir det att fixa och förbereda inför imorgon. vette tusan om jag följer med in till stan och lyssnar på det där bandet. men vi får se. jag är inte svår att övertala.

6 augusti ;
jobbade från 9 - 15. jag och han, världens goaste kille som bor där jag jobbar, åkte till coop och handlade åt honom :) träffade både johan, som tydligen är mordhotad.? det är kanske överdrivet, vad vet jag. men sen så stötte vi på sofie också. hon såg ut att ha fullt upp med att vara flitig på jobbet ;) mm. vi åkte hem sen, drog på en film och sen slutade jag.

senare åkte jag in med tjejerna till stan en sväng. och till min stora förvåning var det rätt kul :) jag är så less på cityfesten att jag, ursäkta uttrycket, skulle kunna spy i varenda gathörn. men jag hade kul :) gick runt en snabbis innan vi åkte hem. men man han se och träffa på en hel del iallafall. det är väl det enda positiva med cf - att man träffar alla. dom man umgås med, dom man har umgåtts med, bekanta. ja - rubbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0