27 augusti - alanya

behöver jag säga det? ja, jag måste. jag och malin lämnar landet idag för något varmare alanya, turkiet :D
nu är jag klar med all packning också. på riktigt. så nu ska klockan bara bli kvart i 11, då kommer nathalie & kattis och skjutsar in mig till stan där jag ska träffa malin och hennes mamma. ska till forex och fixa med pengarna. och sen bär det av till arlanda :) planet går 17.10 men det är ju bra att vara ute i tid. IFALL man skulle glömma nåt viktigt. men jag tror fan jag fått med rubbet som jag behöver.


nervös börjar jag bli också. men äh, det kommer gå bra.
hoppas ni kommer ha det lika bra som mig här hemma bara..              ;]

HEJDÅ. 

________

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta det försiktigt där!! :*

2008-08-27 @ 18:31:29
URL: http://lixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0