26 augusti

jag är lyckligast i världen idag. varför? dels för att, som sagt massa gånger, så åker jag till turkiet imorgon. känns så jäkla bra att säga det, haha. men också för att jag såg på reklam för någon dag sedan att min bästa serie Supernatural kommer att börja på 5;an den 7 september :D det var Kristin som tipsade mig om det i början av året. tack vare det så blev det en hel del sömnsvåra nätter, men det är det värt. har ni sett vilka som har huvudrollerna..? Jared Padalecki och Jensen Ackles. kan lägga upp en bild, så förstår ni varför jag fortsatte kolla fast jag egentligen, nästan, skakade av rädsla. ÅH!




nu ska jag ut med tindra en sväng och sedan packa klart allting..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0