25 augusti

angående mitt tidigare inlägg, det om dålig kompis grejen, så visade det sig att det inte riktigt var så som jag fått höra. eller, jag vet fan inte alls hur det ligger till. men man ska ju inte tro på allt man hör - säger man ju. och jag hade bara hört en version innan jag skrev av mig allt. så jag ber om ursäkt. fel av mig. men när jag blir förbannad så manar jag på och säger hej vilt allt vad jag tycker, och ibland tar jag inte reda på vad jag hört från båda parter, innan jag säger ett och annat. my bad. ingen bra egenskap.

_______________

körlektion imorse. gick jättebra för den som undrar det (: jag ska boka uppkörning nu, det är fan dags för det.

efteråt åkte jag hem till nathalie där hon och sofie var. sofie skulle till skolan men missade bussen, så vi skjutsade in henne. efter vi släppt av henne åkte vi mot köpis och handlade. nathalie skulle ha sitt kalas idag och skulle handla sitt och jag var tvungen att köpa saker till utlandsresan. SNART BÄR DET JU AV :D
vid 4 - 5 tiden kom sofie, linn och josefine - alltid vi, sen 6;års gruppen. den enda som saknades var emelie, som är i stockholm. håh vad jag saknar henne! :( men jag tycker det är beundransvärt att vi fortfarande är lika bra vänner då som nu. vi håller alltid ihop, och det kommer vi göra länge. ni blir bara av med mig om jag dör, tjejer.
gjorde det bästa av situationen utan emelie och fikade och diskuterade grannhändelsen.. sedan kollade vi på våra bilder genom åren. haha, låter som om vi är urgamla! vilka minnen. att åren går så jäkla fort..

jag svek min lillasyster idag på grund av nathalies firande. lovade att jag skulle slinga hennes hår men jag glömde bort det totalt :/ sry..

imorgon ska vi ha avskedskväll för mig. och innan det ska jag ha packat klart ;P jag är så dålig på att vara ute i tid så ni anar inte.



snart Malin.. snart :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja vi är så duktiga som håller ihop fortfarande :D



Hoppas du får det skitbra i Turkiet. Vilken tur att du inte är blond längre. för då hade du fått det ännu jobbigare som svensk snygg brud i turkiet bland alla kåta turkar ;) haha



Puss Puss!!

2008-08-25 @ 21:22:57
URL: http://empan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0