24 augusti

pratade nyss med nathalie. hon kommer hem om ett par timmar :) sen blir det myskväll ikväll. det behövs efter den här helgen..

_______________


igår: åkte med mathias båt igår med han, sofie, linn, camilla, okee och johnny :) vi åkte till dalkulla(?) eller vad det nu hette. var avslutnings"fest" för motorbåtsklubben där med trubadur och grejer. var jätteroligt första timmarna. men sen kom intrigerna..

en kompis till mig träffade en kille förr - men inte för nånting seriöst. dom träffades i kanske 4 månader och dom sa hela tiden att dom absolut inte skulle få några känslor för varandra. men jag tror att dom fick det ändå. oavsett att dom båda kanske förnekar det. iallafall, jag skulle aldrig någonsin röra någon av mina kompisars ex eller gamla flirtar. aldrig i livet, man gör bara inte så. jag tycker det är fel. men dom här 2 slutade träffas ialla fall av en anledning. och vad gör han? han börjar att ta kontakt med en av hennes närmare kompisar. hon berättar att han har börjat höra av sig men att hon inte svarar på varken hans sms eller samtal. men riktigt så var det ju inte. dom umgicks ju till och med. och igår tog den här tjejen verkligen priset! hon vet att det inte är lugnt, att kompisen blir ledsen, men hon ska fan vara på han ändå. jag anklagar inte killen för nånting. dom är ju idioter allihopa.. men hon ska föreställa hennes kompis! och slutar inte fast hon fått flera tillsägningar. om det inte är okej för hennes bästa vän att vara på hennes gamla, varför i helvete gör hon det? JAG KAN INTE FÅ IN DET I SKALLEN! synd att den här tjejen är så snäll och inte gör nåt. men om det var mig du gjorde det mot så skulle du få se på ett och annat! jag har till och med pratat med dig - men du lyssnar inte för 5 öre. så jag måste bara säga det här: du måste vara världens bästa kompis. jag har ju gamla flirtar i bagaget, vill du ha dom också?

tog det slut där? skulle inte tro det. den "första" tjejen får vi kalla henne nu, blev ledsen av kompisens beteende och ville inte sitta kvar där. så hon, en annan kille och jag skulle gå och prata i båten istället. dom gick i förväg. och när jag kommer till båten, vad ser jag? hon satt i hans knä och han satt verkligen och råtog på henne. (jag och han träffades förr, kan man säga. men han var ju inte direkt någon bra. långt ifrån) så jag tänkte, kul - i princip samma situation, fast den här gången med en kille i centrum. hon kom fram till mig och berättade vad han sagt. det var allt ifrån ifall hon hade hans nummer och ifall hon ville sova där och grejs. då vart jag arg - för den här killen sa senast i tisdags att han vill vara med mig. att jag kan lita på honom och bla bla bla - för det kunde jag inte förr. han var med både den ena och andra fast han sa att han tyckte om mig. eeh, om jag säger att jag tycker om någon och verkligen är kär så ligger jag inte med någon annan. men det är ju vad jag anser. jag vill inte ha honom, MEN man gör inte sådär. man säger inte sånt till någon tjej efter att han sagt att han vill att jag ska ge honom en chans till. nu kanske ni tycker att jag är svartsjuk som bara helvete, men så är det inte. jag tycker att det är fel. för jag skulle aldrig göra så. i vilket fall så förnekade han det här. BIG SUPRISE. har ju aldrig hänt förr.. så vi började bråka. rätt rejält. smart att gå på min kompis, tror du inte hon skulle säga nåt? håh. jag hoppas att du spelar att du är såhär dum..

men kors i taket, så bad han mig om ursäkt sen.det har aldrig i hela mitt liv hänt. aldrig att han verkar ha ångrat nåt han gjort mot mig. jag vill tro bra om honom, men han trasslar alltid alltid alltid till det. många säger att jag inte borde vara vän med honom alls, för han kommer bara att göra mig besviken. det kanske stämmer. men eftersom jag är så blåögd så tror jag att han kommer att bli bra. någon gång.

vi kom hem vid 2 till forsbacka. skulle basta men jag åkte hem istället. sen sov jag som en stock.

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Anna, ja är faktiskt stolt över dej. Du står alltid fast vid vad du tycker, och du säger ifrån när det är någonting du inte tycker är okej. Det är en väldigt bra egenskap. Hoppas du slipper ta mer skit av den där killen.



Älskar dej <3

2008-08-24 @ 22:48:23
URL: http://helenengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0