23 augusti

         Nathalie fyller 19 idag :D grattis älskling.

_______________


idag är det lördag.. :) det vet jag för att "peter" forsberg fick förklara ett par gånger att det var fredag igår. det kändes som att det var lördag igår, ju. jag hoppades väl det för då blir det onsdag lite snabbare. och det får det gärna bli nu :D jag blir så nedstämd av det här jäkla skitvädret s'att. jag borde kanske se till att få det jag vill ha med mig tvättat och klart..? så det inte blir panik på tisdagkväll.. mm, jag måste nog börja fiffla med det där. senare har jag ingen aning om vad jag ska göra. var nåt snack om fest, men jag vet inte hur jag ska göra. det löser sig nog hur som helst :)

jag rensade min garderob igår, på tal om tvättning och packning.. :b och det vart en jäkla hög när jag slängde ut allt. vilket jobb det blev :b men det behövdes göras. jenny satt brevid också och vakade som en hök - jag kunde ju slänga nåt som hon ville ha. aja, nu ser det inte ut som en katastrof i min garderob längre iallafall :)

.... senare gjorde jag annat.. ;]

18;21

nu är jag klar, långt i förväg. det händer aldrig. jag är jätteseg på att göra mig i ordning. ska hem till linn snart och senare till forsbacka och åka båt (: men först och främst ska jag sätta mig ute på altan med lillasyster och mamma plus min drink. tills klockan blir kvart i. då måste jag vandra iväg (:


Kommentarer
Postat av: Kim

Anna, håll koll på min blogg också! :)

2008-08-23 @ 15:23:13
URL: http://www.metrobloggen.se/kimbaland

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0