21 augusti

varit uppe tidigt idag. igen. de jäkla körlektionerna.. tråkigt bara att jag ska ha dom så sjukt tidigt. men det är bättre det kanske för annars sover jag bort hela dagarna. fast det är ju inte mitt påhitt..  

jag ska klippa, och förmodligen färga håret, idag :) jag minns inte när jag klippte mig senast. men det är låångt ifrån inom de rekommenderade 6 - 8 senaste veckorna ;] fast jag tycker inte att det är så slitet ändå. 

nathalie åker till stockholm idag. kul för henne, sämre för mig! fast hon kommer hem på söndag igen :)

_________________ 

och just det. jag och malin åker till alanya den 27;e! :D
var in till stan igår och fixade allting. så om 6 dagar åker vi. ska bli så jäkla roligt :D när vi skulle betala biljetterna frågade hon i kassan om vi skulle betala kontant eller med kort.
- kontant, svarade vi. - men vi tar bara kort.. vafan! det var inte alls typiskt. så vi gick till swedbank, och tog en lapp. det var nummer 294 på tavlan. vi fick 321. FYFAN. hur kul kändes det? haha. vi satt där i en timme.. :b och när vi väl kom fram sa tjejen att vi kunde ha gjort överföringen vid en automat vid entren. malin kom på den ideén, men hon kunde inte sina kortsiffror sa hon, och då tog vi lappen..  haha, ja.. vad ska man säga? men vi fixade biljetterna iallafall och nu är det bara att handla x antal saker och packa :) det blir 3;e gången jag är utomlands nu, om man inte räknar med finland. har varit i bulgarien och spanien tidigare. senast var för 3 år sedan med linn och hennes mamma och pappa i spanien. nu blir det nästan samma sak, fast utan vuxet sällskap ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0