19 augusti

gårdagen; körde med mamma och lillasyster på kvällssidan. åkte till mammas jobb, på det nya stället. vet ni vad det finns där? bar, bastu, gym och solarium! det var jättefint och jag sa att om de behövdes så fick dom gärna anställa mig. tillgång till såna saker vill jag också ha! mamma berättade att de hade anställt en ny kille som kände igen mig, vi hade tydligen träffats. någon robin, född 86, gått på borgis och kommer från stigslund/hille.. haha va? jag har inte en aning vem människan är. så jag måste undersöka det här..

åkte sedan hem till jossan en sväng. kollade på outsiders och det var det sämsta avsnittet jag sett. så att ni vet. har jag berättat att jossan har världens sötaste kattungar också? åwh. var så nära att sno tjejen igår.. igen! men jag tror det skulle märkas ifall jag tog henne. 

Nathalie kom förbi en snabbis senare hon med. hon skjutsade hem mig också, för det är livsfarlig väg att gå hem på från jossan till min mamma. och tid tar det också.. 

___________

jag vaknade halv 8 idag. låg och mös med tindra framför tvn med bara urkassa program.. det är inte klokt att de inte visar nåt bra förens 9,50 - våra bästa år. men jag blev så uttråkad att jag somnade strax efter 9. och nu sitter jag helt nyvaken på nytt. håh. jossan kommer förbi snart med mina stövlar som jag glömde hos henne igår. sen, efter hon varit här, måste jag gå och fixa i ordning både mig och mitt rum. . 

camilla ringde nyss, och det blir nog bio ikväll (:    

yes. I trashed you just for pleasure.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0