18 augusti

hrmf.. det där med att gå upp klockan 9.. behöver jag säga att det inte gick som planerat? ;] jag vaknade vid 11 istället. men det är iallafall inte klockan 1. en liten förbättring har jag med andra ord gjort (:    yey.

nu vill jag kolla på filmen som mamma spelade in igår. men jag måste vänta på sofie. hon ville också se den innan hon börjar jobba klockan 3. vad vi gör saker ihop hela tiden.. (:  

Party till döds; varför plugga när man kan supa? Jesse Tanner är en intelligent och ambitiös tjej som börjar på college. Men hon faller för frestelserna och snart är hennes liv ett enda partajande. Drickandet och det hårda livet leder till förödande reslultat.

_________________

min telefon har fått nåt fel. förutom bruset som kan ge allvarliga hörselproblem så är den jättekonstig :S det kanske blir att jag går och lämnar in den idag..? många skulle ju bli glada ifall jag fixade den. men vi får se :b höhö. jag kan inte ringa nånting heller numera för det har blivit spärrat.. KUL.

13;46
håh, vilken film ;/ det är så läskigt, för det kan sluta sådär. det är inte alls svårt. och det kan hända vem som helst. jag får alltid höra att jag dricker mycket. jag tycker inte det, men det kanske är sant? jag fick en riktigt tankeställare..   

nu ska jag nog ta en promenad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0