17 augusti

var hos Robin i skutskär på 25 års fest igår. och det var riktigt roligt :) fast det har jag alltid med sofie och jossis i bagaget. roligt att umgås med patrick också, för det gör vi nästan aldrig numera. jag kom hem rätt tidigt ändå. var hemma runt 2-tiden iallafall och gick och la mig ganska direkt. någon höll mig uppe en stund först ;]  och jag sov till halv 1 idag.. kommer gå bra för mig att komma upp tidigt i veckan :O

varit ute på promenad med sofie på tidiga eftermiddan. tog en sväng förbi linn. och innan vi gick hemåt träffade vi emelie, limpan & mickis från min klass. vad jag saknar dom..
och självklart började det regna då man är på väg hem. såklart. med min tur så.

20;44
nu ska jag åka in till stan med sofie, nathalie och jossan. vi ska spela biljard. tydligen. det kan ju gå precis hur som helst. jag har kommit underfun med att jag är värdelös på alla sporter jag hitills testat. så biljard.. är det ens en sport..? kanske inte, men det kanske är nåt jag har lite talang i :) jag får avslöja sanningen senare.

23;20
hemma. jossan följde aldrig mer så det vart vi 3 andra bara. men nathalie skulle inte spela. åhnej. så det vart bara jag och sofie som kämpade. och vem vann alla 3 gånger? ja, inte var det jag iallafall :S haha. så jäkla kasst. jag tyckte det gick bra, men sofie var snäppet bättre. hon måste ju ha övat hur mycket som helst.. ja, så måste det ha varit ;] det intalar jag mig själv.

jag har världens bästa mamma som spelade in filmen på 5;an klockan 20 ikväll. den ska jag kolla på imorgon så fort jag vaknat. det kan bli när som helst så jag satte alarm på klockan 9. vi får se imorgon om jag kommer upp då. det kommer bli intressant att se (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0