16 augusti

vad pigg jag är idag. första gången på hela veckan. men dom senaste dagarna har jag fan sovit för 2 känns det som :O

ikväll ska jag hem till pappa en sväng. han åker till norge på jobb på måndag och man vet ju aldrig hur länge han stannar där :/ jag ser helst att han jobbar hemma.. men finns inte jobben här måste han åka.

senare ska jag vara med malin och patrick. 25 års fest i skutskär. kan bli kul (:

mathias flyttade till stockholm idag. han ska gå på K.T.H -  kungliga tekniska högskolan. han ska plugga där i 5 år. om jag var duktig i skolan med mina betyg, pfft.. mina betyg är ingenting jämfört med hans.


15 augusti

var kräftskiva på området. hur många kan vi ha varit här? runt 40 st kanske. vi umgås mycket här tillsammans :) är det inte midsommarfirande så är det brännbollsturnering osv.
min låtsaspappa hade satt upp världens partytält på ängen på våran baksida, och där inne satt vi allihop. trångt? en aning då!  och mamma hade fixat fram snapslåtar så dom var det inte någon brist på :b mamma och låtsaspappa är ordförande här, eller vad man nu ska kalla det, på området. dom fixar allt från höstfesterna till vårstädningen. jag brukar aldrig stanna en helkväll på deras påhitt men igår var jag hemma hela kvällen. jenny var också hemma för en gångs skull. jossan kom förbi en sväng efter hennes jobb hon med (: vi satt på altanen med mathias och magnus och hade drinkkväll. och senare bar det av till grannen för att sjunga sing star. och fyfan vad bra jag var.. verkligen ;]


- röker man förkortar man livet med flera år.
- äh, man tar igen det med ett skratt sen ;D


och förresten, jag träffade william igår :O av en slump. håh, vad det vände sig i magen när jag fick syn på honom. vi har inte setts på evigheter, skulle jag vilja kalla det. that sucks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0