14 augusti

vaknade vid 11 och gick upp. kollade posten, och det hade kommit. kuvertet vad inte direkt osynligt så jag tog det snabbt som fan och gick in på mitt rum och öppnade det. jag läste säkert igenom det 10 gånger.. ska posta tillbaka det på måndag  och sen blir det väntetid. usch.

jag väntar på att klockan ska bli 14,15 för då kommer moster och ska skjutsa mig till jobbet :) sista passet ikväll.. känns tråkigt om jag ska vara ärlig. men dom ringer ju så fort det finns nåt ledigt. hoppas jag? så nu får jag passa på att vara ledig och ta det lugnt. det kan jag behöva. det tycker mamma iallafall.

jobbar till 22 står det på pappret. men det brukar aldrig bli så ;] ska hitta på nånting med josefine ikväll tänkte jag. vi har inte setts sen i lördags, och i vanliga fall brukar vi träffas varje dag. sabina på jobbet ville att vi skulle göra nånting, men jag tror hon trodde att jag jobbade dag. hon har ju barn, och då kan hon ju tycka att det är någon bra ide att komma runt 21-tiden? nä. jag måste nog ringa henne.

_______

00;03

nu har jag jobbat färdigt :( sorgligt.. men nu kan jag vara vaken hur länge eller hur lite jag vill. och göra precis vad som helst. det är ju ett plus iallafall. men ändå..

har kollat på the hot chick med jenny. jag tycker den filmen är hur rolig som helst. och det gör hon också. så vi låg och skrattade igenom hela filmen. ungefär ;] fick en erbjudan nyss om att följa med till slick city. men jag känner inte för att byta om eller fixa till mig när jag går i världens skönaste mjukisbyxor :b dom ger hård konkurrens, dom här.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0