13 augusti

jag fyller 19 om 2 månader..  :)

____________

jag och Malin har pratat ett tag nu om att åka utomlands. och nu ska vi faktiskt ta tag i det. tänkte åka in idag och kolla upp nåt bra :) men jag är inte så kräsen. bara det är sol och varmt så är jag nöjd ;}

00;40

vilken dag. haft storbråk med lillasyster, som slutade med att jag gjorde nåt jävligt elakt mot henne. jag kan nog inte ens säga det, för det var jäkla dumt. förlåt gumman. men hon kan ta fram sidor hos mig som jag inte trodde var möjiga. jag har nog ett ganska oskyldigt utseende. men i mitt fall kan skenet verkligen bedra! fast vi är bästis nu, igen. alla jag känner tror att det enda vi två gör är att bråka. visst, vi gör det till en stor del men vi kan också hålla sams och ha skitkul tillsammans. kanske svårt att tro men jag skulle nog gå under utan henne.   

fick senare skjuts av nathalie och kattis till stan där jag skulle träffa malin och hennes mamma + sötaste lillebror. ni ska se honom, gulligare unge finns inte. vi gick till ticnet och kollade upp vart vi ska åka. och det blir nog turkiet. ska boka om ett par dagar och åka i slutet av augusti. det ska bli så jäkla kul :D när vi var klara där så åkte hennes mamma och anton hem och vi gick en sväng på stan. slutade med att vi satte oss på brända bocken en stund. skulle följa med henne och mickis på någon fotbollsmatch men nathalie kom och hämtade mig, för vi skulle spela golf med matte och hans liga. det var stängt överallt så vi åkte till engeltofta. men jag och nathalie spelade aldrig - det räckte med att kolla på. det var MYCKET roande. ni ska se dem live.. :)

när vi kom till stan träffade vi patrick en sväng :) och nu ser helgen rätt bokad ut också. jag ,som är världens planeringsfreak, måste ha bestämt vad jag ska göra helt låångt innan helgen kommer. helst.




världens bästa malin. [ se vad glad man blir av mig, höhö ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0