12 augusti

gissa vem som vaknade tio minuter innan hon började jobba? mmh.. låtsaspappa kom in och "men anna, vad gör du hemma? börjar inte du klockan 8? joo.. svarade jag helt död.  - klockan är tio i! men för i helvete. då flög jag upp, klädde på mig, tog väskan och sen fick jag skjuts. jag kom dit runt 20 över. när jag väl kom fram så visade det sig att jag skulle jobba med min moster, och hon bara skrattade då jag berättade om min morgon. det som är så bra med "mitt jobb" är att det inte är hela världen om man kommer sent. men det här var faktiskt första gången sedan jag började i februari som jag kom försent. annars sköter jag mig (:

kom hem nyss. jag måste tvätta håret idag för det ser inte klokt ut. så efter det ska jag göra mig i ordning och träffa jossis? har inte pratat med henne idag men vi skulle ses idag, det bestämde vi igår :)
och imorgon är jag ledig :D så jäkla skönt. sen jobbar jag torsdag och efter det är jag ledig, tills det finns nåt ledigt pass. jag vill jobba, vad ska jag annars göra..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0