11 augusti

vad är det med mig? jag sov lite igår men jag sov fan ännu mindre inatt :S jag tror jag somnade vid halv 5 imorse. det är inte klokt. tur att jag måste lägga mig tidigt ikväll. blir nog enkelt att somna kan jag tänka mig.   


nu ska jag göra mig i ordning och åka in till stan, till arbetsförmedlingen, och lämna in alla omdömen och vikariebevis. och halv 3 börjar jag jobba. jag såg på mitt schema att jag bara har 3 pass kvar den här sommaren. inklusive idag. vad fort det har gått :/


han hörde av sig igår förresten. "du, det hon säger är inte sant. det var min kompis som skrev det". och blablabla. att han tror att jag bryr mig? eller tror på det? suuck. han sa att han ville säga sanningen så det inte skulle bli massa skitsnack om att han drar på varenda tjej i stan. på ett ungefär. att han tror att jag har energin på att prata om honom? jag har väl tusen andra saker att säga istället. plus att jag har bättre saker för mig än att sprida ut "rykten".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0