10 augusti

jag var lite nere igår. men det ordnade upp sig snabbt :) fick skjuts av Jossan och hennes mamma till Sofie. vi gjorde oss i ordning där för att sedan åka busstaxi till stan hem till Lina, där Malin och Sandra också var. kändes lite fult att åka 3 i typ största taxin nånsin.. vi hade jätteroligt iallafall :) vandrade ner på stan rätt sent och gick in på lams terass för att hämta nånting? jag fattade aldrig vad :p där var det rätt mycket drag faktiskt, men det var ju inga i våran ålder så det kändes lite fult. vi var inte speciellt långvariga där.

vi hade bestämt oss för att gå ut men klockan var lite för sent för att det skulle vara värt det. så vi kom fram till att gå och sätta oss i något öltält istället, men man kom ju knappt någon vart för man träffade ju folk man kände hela tiden. fast det var såklart inget tråkigt med det. men när vi väl kom fram till öltältet där camilla & nathalie satt så skulle de stänga, så det blev inget av med det. allt stängde då. JÄTTEKUL.

då, från ingenstans, kom matte och ligan :D och vips blev det efterfest! jag skulle egentligen åka hem för jag var rätt slut. men nathalie övertalade mig och sen bar det av upp till söder. hon lovade mig att hon skulle bjuda på taxiresan hem och allt så javisst ;] och vilken jäkla efterfest. grannen under matte hade lite party så vi bjöd upp dom också - och det var bara killar från järvsö. jag firade nyår i järvsö hos min då-varande pojkväns barndomskompisar för nåt år sedan. och en av killarna som kom upp bodde granne med dom jag var hos, och han hade kommit till oss då! det tyckte jag var lite smått roligt iallafall (: fast jag kände dock inte igen honom. men fyfan vad roligt det var :D

det blev ingen taxi hem för våran del. vi bestämde oss för att sova kvar. jag och nathalie skulle ut och ta sista ciggen innan vi skulle lägga oss.  .. och gissa vad? när vi står där på balkongen så sneglade jag till vänster för jag tyckte jag såg nåt i grannlägenhetshuset, om man nu kan säga så? aja. i fönstret så stod det en naken, ung kille i hans kök och stirrade på oss! och till slut började han vinka och skicka iväg slängkyssar och grejer. jag höll på att dö av skratt. fyfan vad paff jag blev! det är verkligen inte något jag ser varje dag. jag ropade ut matte, för det här kunde han bara inte få missa. men han var så fruktansvärt trevlig och gav blottarkillen fingret och släpade in på oss. han kanske blev avis för att vi stod ute och kollade ;] vi var igång till 6 imorse och vaknade strax innan 11. hjäälp..

och nu kom jag hem. jag tror det blir badkaret nästa :)

22;57

sofie är här. kom nyss in från regnet. patrick kom förbi en sväng. han har köpt en ny bil, en subaru - om man ska vara detaljerad. den var väldigt tjusig. jag blev så jäkla glad att han hörde av sig! är inte varje dag man träffar honom numera så jag uppskattar varje tillfälle jättemycket. att jag var så dum.. :(

N
athalie kommer alldeles strax och plockar upp oss. vet inte vad vi ska göra än så länge men det har aldrig varit nåt problem förr (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0