Underbara fredag

Fick sovmorgon idag!
Följde med min kompis Chrille till Timrå igår :) och kom hem strax efter 3 imorse
Trött? Ja, framför allt när det känns som att jag bara åkt bil dom senaste två dagarna.
Långt också!!

Nu ska jag fortsätta att måla min dörr! Stickan är snart färdig med mitt rum :D
Eller snart och snart. Väggarna är målade och fondväggen blir klar idag!
Sen är det bara golv och listor som ska på plats.
Det borde ju gå ganska fort hoppas jag..? Jag vill ha mitt rum tillbaka!
Och gå på IKEA och hitta grejer ;) Fan vad bra det kommer bli.

I eftermiddag kommer min Kristoffer hem också!
Det är det absolut bästa med VARJE fredag :)
Fast han kommer vara på dåligt humör vid 21-snåret då
jag spöat honom i min fredagsaktivitet.. ;)
Jag kan ta ut vinsten i förväg!


_______________
_____________________
____________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0